BERSIH TAK SAYUR YANG KITA MAKAN?

Nak makan sayur kita beli je selalunya sekarang. Nak tanam sendiri..tengok lah kalau rajin. Tanam sendiri kita boleh buat secara organik.Tak guna baja / racun perosak.

Yang kita beli cam mana? Cantik & segar je kan. Tapi kita tak tau cara penanamannya. Selalunya confirm guna racun perosak supaya tak nak ada serangga/ ulat makan sayur. Padahal sayur yang byk lubang dan ada cacing tu yang bagus sbnarnya.

Tapi tau tak penggunaan racun/pestisid boleh mengganggu kesihatan kita. Racun2 tu mungkin masih melekat pada sayuran. Kita nak masak then makan?

Adakah dengan cara mencuci dengan air sahaja racun/pestisid tu boleh hilang? Boleh hilang tapi tak kesemua nya ya…

Jadi cam mana nak pastikan sayur yg kita nak makan tu betul2 bersih?

15894538_10210153955578566_127710493795555523_n

Caranya bersihkan dengan Basic H shaklee. Memang kat botol basic H tak cakap pun boleh digunakan utk cuci sayur. Tapi Basic H ni kan ada 1001 kegunaan.

So cuci betul2 sayuran utk buang racun perosak dan bahan kimia.

Caranya senang je.
Isi air ke dalam besen, titiskan 5 titik Basic H. Biar 5 – 10 minit.
Tu je..Lihat jugak kesan nya nanti. Sayur layu pun jadi segar balil 😃😃😃

Kenapa selamat guna Basic H.
💦Sebab ramuan dalam Basic H diekstrak dari jagung dan kelapa.
💦Tak bertoksik
💦Tanpa Gas beracun
💦Tanpa bahan kimia berbahaya


 

Untuk info lanjut dan mendapatkan, sila hubungi kami di ummuzain.com di talian;

SMS/Whatsapp/Telegram : Lyd Othman (019-8099621)

Pengedar Shaklee Kuching, Sarawak. (ID: 892196).  Turut menyediakan khidmat Cash On Delivery (COD) bagi kawasan sekitar Kuching.   Juga penghantaran menggunakan perkhidmatan bas bagi negeri Sarawak dan Kurier ke Seluruh Malaysia.

Salam Sayang,

signature

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s