Favourite Skin Care Nutriwhite Shaklee

Setiap wanita mesti ada menggunakan produk penjagaan kulit kan? Semestinya ingin menjaga kulit wajah agar sentiasa sihat, bersih, bebas jerawat dan sentiasa nampak cantik kan?

Lyd pun camtu jugak. Set penjagaan wajah saya tentu lah dari Shaklee jugak. 😙😙
Selain mengamalkan supplemen seperti Vitamin C, kena ada ni( vitamin C pun hasilkan kolagen tau dan menjaga kulit wajah dari dalam) Lyd pun menggunakan produk Nutriwhite dari Shaklee.

favourite-skincare-nutriwhite

Tapi ini belum fullset lagi..ini kira yg paling basic perlu ada.
Yang kat dlm gambar ni adalah
Gentle Deep Foaming Cleanser
Soothing Radiance Whitening Softener
Daytime Whitening Lotion
Overnight Renewal Whitening Cream

Saya yakin menggunakan Nutriwhite Shaklee kerana 100% selamat dan semulajadi.
Tak payah nak risau dalam nutriwhite xda SLS mahupun paraben.
Tau2 jelah kalau produk yg ada SLS & Paraben kan

Ada 3 produk lagi yg Lyd belum gunakan iaitu Essence, Makeup remover & whitening spot. Ada rezeki lebih nanti boleh lah beli.

Lyd beli sekaligus ke semua ni?
Tak lah..2 tahun lepas bermula dengan Cleanser…terus jatuh cinta..bulan yg lain tambah pulak daytime Lotion..ada rezeki lebih tambah lagi dengan softener..sampai lah dapat basic set ni. 😄

Lagi satu, nutriwhite ni boleh guna lama..dalam 3 ke 6 bulan baru habis. Jimat…

Apa bahan dlm Nutriwhite?
✔Bearberry ✔Strawberry Begonia
✔Soybean ✔Mulberry
✔Skulltrap ✔Peony
✔ Beech tree ✔Rosemary
✔Aloe vera ✔Mountain Arnica
✔Cats Claw ✔ Kudzu Leaf & Roots
✔ Linden ✔ Marshmallow
✔Seaweed ✔Green Algae

Ni semua bahan semulajadi ye..tumbuhan…
Ada 16 semuanya..

 


Untuk info lanjut dan mendapatkan, sila hubungi kami di ummuzain.com di talian;

SMS/Whatsapp/Telegram : Lyd Othman (019-8099621)

Pengedar Shaklee Kuching, Sarawak. (ID: 892196).  Turut menyediakan khidmat Cash On Delivery (COD) bagi kawasan sekitar Kuching.   Juga penghantaran menggunakan perkhidmatan bas bagi negeri Sarawak dan Kurier ke Seluruh Malaysia.

Salam Sayang,

signature

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s