Tingkatkan Imunisasi Badan Secara Semulajadi dan Berkesan Dengan Nutriferon

Setiap hari kita memanglah sentisa terdedah dengan mikrob dan pencemaran. Paling banyak dari pernafasan, dalam rumah buka aircond, habuk2 pun ada juga mikrob. Pencemaran udara dari luar, asap dan gas buangan.

Bukan tu saja, dari sentuhan, sentuh objek dan pelbagai macam lagi yang kita sentuh.

Apa lagi, dari pemakanan pun ye jugak. Makanan yang terdedah contohnya.

Walaupun pada mulanya kita tak ada kesan pun dengan kuman ni, tetapi lama kelamaan tubuh kita akan kurang interferon dan sel imun. Waktu ni lah kita akan rasa cepat letih, senang dijangkiti selsema,batuk, asma,alergik, jerawat.

Sel-sel pula ter oksida dan lama kelamaan tidak sihat membentuk lebih banyak radikal bebas seterusnya akibatkan penyakit kronik.

Bagaimana kita nak tingkatkan dan kembalikan sistem imun tubuh ketika sakit? Tentunya dengan Nutriferon Shaklee.

16487119_10210439032625314_8638893468371555908_o
Kalau rasa2 nak demam atau tak sihat cepat-cepat lah ambil nutriferon. InsyaAllah demam akan cepat kebah. Nutriferon ni boleh lah dikatakan sebagai pengganti panadol.

Penyelamat ketika tak sihat 😍😍😍

Dicadangkan agar sentiasa menyediakan stok nutriferon di rumah untuk tingkatkan sistem imun untuk setiap ahli keluarga tersayang.


 

Untuk info lanjut dan mendapatkan, sila hubungi kami di ummuzain.com di talian;

SMS/Whatsapp/Telegram : Lyd Othman (019-8099621)

Pengedar Shaklee Kuching, Sarawak. (ID: 892196).  Turut menyediakan khidmat Cash On Delivery (COD) bagi kawasan sekitar Kuching.   Juga penghantaran menggunakan perkhidmatan bas bagi negeri Sarawak dan Kurier ke Seluruh Malaysia.

Salam Sayang;

signature

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s